Min dag i Speed

Ojojoj, vad mitt internet är segt. Det har inte funkat på flera timmar och nu tog det 20 minuter att komma in på bloggen!! Så måste skriva snabbt innand e försvinner igen. Försov mig imorse. Fick en ny lärare i No och matte. Fick bitchslappar av Runä och Anton:P Jenka är tillbaka:) Foppa hade klippt sig:P Ny kille i klassen:S ja, annars var de väll normalt. Mobbning på HÖG nivå i gula korridoren idag. Var grymt bra på gympan:) Gick på stan, kollade hanboll. For hem lagade super god mat:) Socialade med Linn,dampade på datorn och nu ska jag se film:) Ja, det var en super snabb genomgång av min dag;) Imorron blire ungdoms fullmäktige från 9:00 till 16:00 KUl:) Men tråkigt att inte få se alla boysen i klassen:( Hahhahaha:P Ja, jag är seriös:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0