Love you<3

Jag känner mig som en total misslykad kompis.Hur kan man inte märka att en kompis mår dåligt, en som jag träffar varje dag, som jag känt länge som jag trodde jag visste allt om.

Hoppas att alla ni som är mina vänner förstår att jag finns här, ni kan prata med mig;*



Anyway, lång promenad med Linda nyss, super skönt att prata av sig med henne. Åh, så gulligt! Imorron firar hon och hennes pojkvän 2 år tillsammans! Grattis till er<3


Har sett film och sovit också, skönt!
Snackat massa med Rebecka, älskar dig gumman<3


En som inte gör dumheter som barn, gör det som gammal.


Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

- de där stämmer nog, ordspråket, eller vad det nu är.

2008-11-25 @ 23:05:35
URL: http://harnqvist.blogg.se/
Postat av: millan

känn dig inte som en misslyckad kompis lina, för de är du inte.

en del vill inte att alla ska veta att dom mår dåligt, andra kanske inte vill prata om de osså finns det dom som bara är väldigt bra på att dölja det.



XOXO(L)

2008-11-26 @ 01:16:56
URL: http://hurskadetsluta.blogspot.com
Postat av: agnes

gumman du ska inte känna dig som en dålig kompis! : ) du är den bästa! och min bästa! jag älskar dig så sjukt mkt, och ja lovar nästa gång det är nått berättar ja för jag älskar dig så sjukt mkt! och allt löser sig, : ) när vi är tlsm kan inget gå fel : ) <<333333

2008-11-26 @ 17:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0