Long time ago

Det blev att städa iaf, men inte så mycket. bara köket och rummet.
Sen såg jag tv,Desperate housewifes,Greys,One Tree Hill och Gossip girl. Eller jag gick och lagade mat under Gossip girl:P
Det blev gräddstuvad pyttipanna;)

Sen satte jag mig och kollade runt lite på olika sidor och vet ni vad jag hittade då?


JO, den här bilden!

Det är från första gången jag tävlade i Cheerleading:)
Ni som bor i Boden kanske känner igen vissa;)
Från V. Elin? Kajsa Djärv,Sara Nyberg,Lina Bäcklund,Emma Larsson,Jag och Malin Sundqvist.
Åh, det var verkligen länge sen!
Visst var vi söta?:)

Nu kom Pappa hem, jag ska se film. Och senare ikväll så ska Vican fixa min design:D

Kommentarer
Postat av: jullan

mittenbilden är nog tagen hos mig kanske? ;))

Älskar dig lina! ;*

2008-11-03 @ 23:36:12
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0