Kallt

Försov mig lite idag, men jag skyller på att det är måndag.först planerimg,teknik, på vägen till tekniken så blev jag snöbadad. Det var sjukt kallt! Sen höll jag på att frysa ihjäl.
Sen vare NO och matte. Sista lektionen var idrott, då skulle vi dansa vals, jag var grym. Kunde hålla takt och allt, det var inte många som kunde.Sen skulle vi dansa två och två, det gick inte lika bra.

När vi slutade gick jag och Rebecka in till stan. Sen gick vi till Foppa.
Spelade trummor, Rebecka var grymast.
Sen lämnade hon mig där, men jag överlevde. Jag ägde sönder han i nått tv spel.
Grym var jag! Pappa hämtade mig vid sex, hem och käkade. Sen så funkade inte internet, så är det om man bor på landet. och speciellt på vintern då det typ är storm.
Det var typ storm idag, usch..



Bra kvalite, jag vet.

Dom gillar närkontakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0