Jag Kan få upp vad jag vill, när jag vill, Right?

Åh vilken kul kväll!
Jag hann klart i tid. Först så satt vi och snackade lite skit om folk. Och sen bastade vi,Carro hällde på super mkt vatten, det blev varmt!
Sen fixade vi oss och pratade mera skit. Vi var jätte sociala och smsade alla, typ 3 svara:P
Vi spelade Idol spelet, mitt lag vann:)
Filmade lite då så ska försöka lägga upp det på youtube sen så ni får höra;)
Det blev även mycket posande och pingisspelande:)

Haha det blev super varmt där inne så jag och Carro gick ut, då kom vi på att vi skulle på Konsum så vi gick dit och köpte chokladpudding. Men vi hade inga skedar, så vi halsade:)
Sen gick vi och åkte linbana, Coooolt;)
Var typ ute 10 min och sen gick vi in igen. Alla for typ hem men jag var kvar liiite längre:)

Nu har jag super ont i huvudet och ska lägga mig i sängen, äta soppa och se Pearl Harbour.

Ha det bra:)

              
Eye Toy spelande Lina       Jag                                    My Angle(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0