Hundvakt

Pappa väckte mig vid elva idag. Så var det tydligen bråttom för vi skulle på aktion,kul. NOT. Usch vad tråkigt. Men följde iaf med. Var bara där en timma, och jag kollade inte, jag roade mig med att äta ist.
Sen så var det tydligen bråttom hem igen, för att någon hade bestämt att jag skulle vara hundvakt.
var ute och lekte lite med hundarna, det är så kul att se på dom nu på vintern. För dom är helt överlyckliga för att det är snö.Aqua är speciellt glad, och det var ganska längesen hon var så här.

Nu är jag iaf hundvakt till Nova. Hon är jätte gullig, men hon piper.. Jaja, det kan jag leva med.

Linn, jag älskar dig super mycket och jag finns alltid här för dig. Hur du än väljer att göra så stötar jag dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0