Hej jag kan laga mat:)

Nu är det dålig uppdatering igen, men har annat att göra:P

På morronen hade vi NO, jag vad duktigt:)
Sen hade vi svenska lyssnade på en novell och shit vad trött man blev av att bara sitta still å lyssna massa.
Efter det så hade vi So, pratade om sekter och en mamma som hade tvingat sina barn äta typ äta sitt eget skin...
Usch! Hemskt..
På lunchen var jag och Rebecka super coola och lekte med en studsboll(Y)
Men Emil och Pontus tog den hela tiden..
Sen vare idrott,Redskap.Barren och ringarna.. USCH!
Men innebandy var vi duktiga på:)
Matte sista lektionen, hann göra ganska mkt.

Väntade på skolan ett tag efter vi slutade. Foppa och Anton körde mobbning på hög nivå. Typ kittlade mig,tog min väska, tog min mobil och hällde druvsocker på mig:P
Foppa ringde Linn och Anton höll fast mig. Sen fick jag typ springa runt hela skolan och jaga Foppa.Runä bara skrattade...
Sen gick jag och Linn till stan.Var inne å fixade lite på banken och sen gick vi och fixade våra busskort.
For hem, såg lite tv,sjöng massa, och stekte kött.. Och ja.. Mats sa att han hade aldrig sett ett så rökfyllt hus  som inte brann. Haha,men de fixade sig.

Nu ska jag gå och äta pizza, Pusssssssssss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0