Har du en kortlek?

Försov mig imorse, men hann med bussen.Och när jag kom till skolan så ahde vi sovmorron.. ÅH, irriterande!
Först hade vi Svenska, pratade lite och sen promenad. HK prov, gick jätte bra tror jag:P Bakade äppelpaj också.
Lunch, hahah Rebecka är INTE diskret!.
JAg och Rebecka var ultra speedade, Typ durasel kaniner:)
DAmp på Anton:)   Jag har blåmärken.
Sen spanska, jobabde om vädret. På rasten speeedade jag occh Åström, Vi fick en ny kompis, han heter David:)
Han gillar inte fotboll. 
Sista lektionen var matte. Då sa Tommy att vi skulle reta rätt på en kortlek. Det gick ju som de gick.Vi frågade boysen i 9E typ 10 gånger:P

L: Har ni en kortlek?:D
K:Nej
J.Å: Yatzy?:D
C: Nej..
L & J.Å: Nehe:(

*Går iväg och kommer tillbaka efter typ 5 minuter. Sätter sig vid dom.*

L: Har ni en kortlek nu?:D
K: Nej, åk på dollarstore och köp en.
L: Men då får vi frånvaro:P
K:Jaha..
L:Har inte ni moppe?:D
K:NEJ!
L: Men ni kan ta bussen!:D
J: Kan inte ni gå och sitta nån annanstans?

Hahha, fan vad vi skrattade:P
Kanske inte va så roligt men;)
Vi hittade iaf ingen kortlek.
Efter skolan hade jag utvecklingssamtal. Det gick bra, Han sa att jag skötte mig i skolan men ibland blir jag lite fnissig:P
For hem, sen kom jag påa tt vi skulle äta på MAx å så blev de:)
Först for vi och köpte en sak till tvn. Vet inte vad de va:)
Åt och sen hem.

Just ja,igår blev jag överkörd av en cykel.. Eller ja.. Han körde över min fot:P

Ajja, nu ska jag se tv och sånt. Senare blir det ett seriöst inlägg. Men pallar inte skriva de nu;)

PUsssssssssssss!

Kommentarer
Postat av: agnes

hahaha :D LITE FNISSIG! :D

haha jag kommer ihåg när ulika ba MEN LINA INTE VISst EJAG ATT DU KUNDE VARA SÅ HÖGÖJUDD :O

hahaah XD älskar dig bejb<3333333 :)

2008-11-12 @ 20:24:40
Postat av: Julia Åström

han som körde över din fot HIGH FIVEADE jag med! ;)))

2008-11-12 @ 21:10:38
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0