Foppa och is blåaögon

Dagen började med NO. Vi gjorde ljus. Sen lyssnade vi på en novell.Foppa typ dödade mig.Sen SO, men allt våran arbete var på datorn å vi hade inte datorn, så snackade med boysen hela lektionen. Hahah, Foppa och Anton hade seriösa funderingar:P
Sen skridskor i ishallen,Jag åkte inte.
Sen tbx till skolan,bråka lite med Alper å fick se matte provet.Satt och väntade på Agness ganska länge. Vi gck in till stan, men de var kallt som fan så vi gick till Foppa:)
Snackade skit å hemlisar som vanligt. Han har typ världes sötaste syrra! Men hon är lite för snäll, hon sa inga dumma saker om Foppa:P
Haha, dom var jätte söta när dom satt och åt glass tsm:) Right Agness?
Sen blev jag sur på Foppa och åkte hem, käkade och rastade hundarna.

Nu har jag slutat vara sur på han, vi pratar om ögon.HAha:P
Isblåa ögon, läskigt elr inte?

Ikväll blir det att se idol och ta det lugnt:)

Pusss:)

Kommentarer
Postat av: agnes

lala, hm blåa ögon vet ja int riktigt, dom e läskiga.

dom e hypnotiserande.

Det sorgligaste iaf vi kom fram till det var

Impa, Pimpa, Pumpa, Dumpa, Tack och hej, Nästa tjej! </3.



hahaha FOPPA BLING BLING säger ja bara. och dom e suet närom åt glass. tur att ja fota :D

2008-11-21 @ 20:03:36
Postat av: vican

isblåaögon - inte läskigt! (;

2008-11-21 @ 20:56:03
URL: http://victoriawestinericsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0