Dammsugare och bad

skolan var chill.No prov, skriva novell, so damp. Blev jagad av en dammsugare. Snöbadad idag åsså, men Runä fick igen;)
Idrott, snacka m lasse. matte. Efter skolan blev det badetr med Rebecka. Vaaarmt):
Träaffade Runä, jag dränkte han:D
Saltet exploderade åsså, rakt i ansiktet:P
Efter badet for vi runt på affärer. Sen mat från max.Hem, dator. Såg idol
HAHAHAHHAHHA, såg ni tjejer som skrek som fan när Johan Palm böjde sig ner framför henne?:P
alltså jag säger bara HAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHA, Hon kmr få det lite pinsamt sen;)

Nu pratar jag med Agness, Runä och Foppa.
Agness äre boytalk med:)
RUnä ska skaffa magrutor och foppa säger bara aaa:P

Ajja, Home alone nu. Lite små läskigt. Men pappa kommer väll hem senare ikväll.

Nu ska jag äta choklad ochse film:)
Pusssssssss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0