Beroende?

Hm.. Har tänkt på en sak.
Kan man bli beroende av en person?
Om jag te.x är med en kompis varje dag eller om jag pratar med en kille varje dag. Då blir det nog så att man blir beroende.Så känns det iaf för mig just nu. Alltså jag är ju typ helt säker på att jag skulle överleva utan honom men ändå..
Självklart så är jag ju beroende av mina vänner också, men med honom så är det nått speciellt.Han är verkligen inte som alla andra, men det är nog de som gör att jag gillar just Honom.

Har ni någon som ni är beroende av?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tjoflöjt! Trillade in på din blogg nu :)

Tror lätt att man kan bli smått "beroende" av vissa personer som man visserligen kan leva utan men det känns bättre att leva med dom såklart.

Jag känner mig beroende av sms från min pojkvän. Vi smsar nonstop ;) Och när man inte får sms på ett bra tag så blir man orolig och funderar över varför och massa sånt, även om man egentligen inte borde bry sig för det är ju inget allvarligt men man är van liksom! :)

2008-11-16 @ 19:33:53
URL: http://pevvsan.blogg.se/
Postat av: Juliaå

jag är beroende av godis! (y)

och du är ju liksom ögongodis! ;) <333

2008-11-16 @ 20:08:11
URL: http://jjullaan.blogg.se/
Postat av: vican

jag tror jag vet vem du menar (;



såklart man blir! (: fast det beror på vem och så men japp - i'm beroende (y) :D

2008-11-16 @ 20:08:52
URL: http://victoriawestinericsson.blogspot.com
Postat av: Agnes

haha japp, jag är lixom beroende av många saker, typ dig bla, men också av att bråka elr iaf hålla på muppa elr jävlas eller bara allmänt ja, med en viss person, hah du vet va jag menar ;) det finns nog ett visst nikotin e det. men du e ju som mitt nikotin plåster så det beroendet är snart bortaaa blåst :) <3

2008-11-16 @ 20:51:29
Postat av: Angelica

hoho japp, jag är helt klart BEROENDE av en skit snygg skådis just nu! ;)

2008-11-16 @ 21:48:57
Postat av: rebecka

Jag är beroende av dig lina, jag har varit utan min drog i typ 3 dagar, jag har abstinens!<3

2008-11-17 @ 12:24:08
URL: http://rrrebeckaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0