basket

Vaknade i tid imorse,åt frukost,sminkade mig och fixade håret.
Bussen var sen:@
Först hade vi planering, och sen elevråd.
Sen var det NO, jag fattade faktiskt vad vi höll på med:)
Vi fick sluta tidigare för att vi skulle få lite längre lunch.
Sen hade vi matte, ganska tråkigt.
Sista lektionen hade vi idrott.Redskap idag igen..en jag, Sara och Åström var grymma på basket:)

När vi slutade gick jag in till stan och mötte mamma.Vi var in  på banken och hämtade mitt id kort. Och sen gick vi och kollade på Åhlens.
For hem, åt lite pepparkakor och sen gick jag och duschade. Nu ska jag se tv och fixa naglarna:)

Just ja, STOR damp på Runä och Foppa idag!


Kommentarer
Postat av: Buy or Sell - Den största bloppisen!

svar: Du glömmer väl inte bort att regelbundet kika in på Buy or Sell?!

2008-11-10 @ 20:05:36
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0