Agness,Agness,Agness

Vaknade vid tio, rastadehundar, fixa mig och åt fruksot. Sen for jag in till stan och mötte Agness. Vi gick runt på stan lite och sen drog vi till Foppa. Dom var typ ganska osociala. Sen fick Agness för att att hon behövde ett plektrum så vi gick och köpte det. Och sen tbx till Foppa. Var inte där så länge, utan for och köpte cola och Ben & Jerrys:)
Och sen hem, då tänkte jag blogga, men somnade och sov i typ 2 timmar.Skönt!
Såg lite film. Lagade mat.

Nu har jag precis ätit och ska åka till Linda och slinga hennes hår.

Pusssss:)


Cause A Day Without You It´s Just Isnt Fair<3

Impa,Pimpa,Pumpa,Dumpa, Tack och hej,Nästa Tjej

Ge dig pojk;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0