Stan,Luleå och Hej Då Agness<3

Hallå allihopa:)

Idag på morronen skulle vi disikera bläckfisk.. Men de gjorde inte jag. Bara lukten va det gjorde mig illamående..
Sen hade vi svenska, de var bara klassråd. De höll på till typ tio.Sen fick vi sluta:D

Vi gick in till stan och kollade på afärer sen gick vi å käka på frasses.. Gick runt å kollade lite till,skämde ut oss,blev jävligt arga å massor med andra saker.

Sen skulle hela klassen se på nån konsutställning, brydde mig inte nå om den utan pratade i telefon med Agness. Hon åker till tunisien idag :/ Ha det bäääst Sweetie<3:)

Sen gick jag å Viccan till skolan med nå papper,sen tbx till stan å tog bussen hem å när jag plingade så funkade den inte så jag fick gå av på nästa bullhållsplats.. :@

KOm hem, gick ut med hhundn,fixade lite saker å sen for jag,mamma å syrran till luleå..
Var sur så ville inte shoppa så mkt.. Men det blev iaf ett par ballerina skor å en tröja. Sen for vi hem käka å nu ska vi se film.. Ses!:)

Do u Want Me To Write U A Lovesong?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0