Stan

For in till stan med familjen ett tag idag.. Då träffade jag Agnes<3:)
Sen åkte vi å käkade på Dagoberts.. gick å kollade på intersport där hittade jag ett par jätte snygga skor.. Men det finns ett annat par som jag tror att jag ska köpa ist.

Sen for vi hem.. Har försökt att lära Karro ett nytt trick, men de var ganska svårt. Jag vill att hon ska kunna hoppa upp i min famn när jag står upp :)
Provade även med Aqua men hon gillar inte att man bär henne så hon stretar emot så mkt.. KArro spänner sig så att hon blir lättare:D

Nu ligger jag å väntar på tt pappa ska hjälpa mig att fixa crossen:D
Jag ska fråga om jag får måla om denXD

Sen funderar jag även på att springa elljusspåret med vovvarna och om pappa vill så kanske jag även målar pensionatet.. Vi har ju faktiskt öppnat våra hundpensionat nu:D

Sen finns det säkert nå mer som behövs göras här. Jag har tänkt att jag ska börja hjälpa till mkt nu så att de blir måååååånga tävlingar i sommar:)

HAr väll även tänkt att jag ska bli nyttigg å träna upp konditionen ordentligt..
Igår åt jag faktiskt godis ist för att köpa godis:D
Haha jag har ätit 6 kg melon på 2dagar:P
MUMS!


Nu ska jag kolla om jag hittar nån bra film att se. Nån som har nått bra tips?


You Still The One I Dream Of<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0