SO

Ja, nu sitter jag på skolan och ahr so:/ Vi ska skriva minirapporter och jag skrivier om Barnarbete.
Sitter även och kollar runt på olika sidor och när jag kom in på en hemsida blev jag skit sur.. Vet att de är mååånga andra som åsså blivit sur över det. Tycker det är fel att göra så, har ingen lust att skriva här vad det är för dne personen kanske läser. ajja..

Försov mig imorse:@
Vaknade 20 minuter innan bussen gick, men jag hann :) *Stolt*
Had ematten på morronen å sen musik på musiken såg vi film:D
Haha High School Musical

Haha nu äre jätte tyst i datasalen för Nelson och Ullis gick ut XD
Haha nu hörde man Sara:NEJ
Undra vad det var :P
Nu går Gerda och pratar för sig själv om nånting

Haha Kul för er som läser bloggen att få veta precis allt som alla gör:P

image6
Försöker ladda upp en bild, men de funkar inte:(

Ajja nu börjar Gerda märka att jag inte skriver om barnarbete...

Werever You Go Whatever You Do I Will Be Right Here Waiting For You!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0