Skola,Jobb,träning

Som vanligt så försov jag mig i morse åsså .... HEla dagen har varit riktigt dålig....

HÄnde typ inget spec i skolan förutom att jag spöa Tjogge.. Finns fsktiskt på film om nån vill se:P

Sen jobbade jag å Viccan på Vacker Tass. De var ganska kul:)
Eller jaa.. vissa saker. Vi fick damtorka alla hyllor.. De var skittråkigt. Men Hade många roliga samtal med folk :D

När vi skulle gå å äta såg jag en person som jag verkligen inte ville se....VI gick å käka på Dagoberts å sen gick vi å kolla på när pojkar -93 å -94 spelade fotboll. De var kallt som fan.. Sen följde viccan mig på träningen å kollade ett tag..

Gick faktiskt jätte på idag:)
Är typ stolt över mig själv å resten av laget åsså...

For hem å typ dog på soffan för jag e så himla trött.. Satte mig vid datorn å så..
Nu ska jag ut med vovvarna å sen se lite tv. Puss


Maybe I`m Crazy, But It`s Crazy And It`s True, I Love You<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0