Skola,Ica,Träning

image5Först vare skola, lika tråk som vanligt men ändå skönt att se en viss person igen...Slutade lite tidigare för att hinna till Ica Kvantum. Jobabde där i 3 timmar å de var Jävligt jobbigt!!!!
Sen skyndade jag mig hem för att äta sen gick jag till träningen. När jag kom fram var jag skit trött, men fick tbx energin sen när vi började bygga..Vi byggde ett tag sen styrke och sen stretchade vi..
Nu har jag precis duschat.

Hade kul på skolan idag  då de blåste så lekte jaglite Titanic å de blev pinsamt så de tar nog ett tag innan jag gör så igen utan att kolla vilka som är i närheten.



Right Here Right Now My Heart Belongs To You<3

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0