Översvämning

Ja alla som bor i Boden vet att det har varit översvämning överallt.. Nu börjar de mesta vattnet försvinna.. Iaf.. Idag blev de översvämning.... I MITT BADRUM!!!!
Jag stod å duschade å märrkte att de var vatten överallt för de ville inte fara ner i avloppet... Så då fick jag skura. Men pappa hade nån sak man kunde suga upp vattnen med så de hjälpte ju lite...

Efter att jag ahde skurat upp allt gick jag å la mig å kollade på massa repriser av Gossip Girl. Dom nya avsnitten börjar på tisdag :D

Sen körde jag lite crross:)

Åt middag, det blev spaghetti och köttfärssås..

Nu ligger jag å pratar med folk på msn :)

You´re Simpley The Best, Better Then All The Rest<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0