Kurs igen

Ja idag var de åsså kurs.. VAr på klubben kvart över åtta på morronen.. Å klockan nio började kursen.Först var vi ute och sen gick vi in och såg en film. DÅ kom Lena från NSd och interjuvade oss..
Sen gick vi ut och tränade lite till..
Dom är jättduktiga för att vara första gången

Har varit ganska sur på en viss person idag..:@
Skulle vilja prata med den, men vet inte riktigt vad och hur jag ska säga det utan att vara dum för vill inte bli ovän med personen.. *Suck*
Ajja får väll se om jag träffar den i morron och vad som händer isåfall
 
Har även varit ganska speedad idag, men det avr väll typ alla instruktörer.. Vet inte vad de var med oss
Dom som  gick kursen måste trot att vi var störda eller typ dum i huvet.

Det blev skit varm under kursen så i morron ska jag ta med mindre klä!der..

Ajja, men ska gå och lägga mig nu för jag ska upp vid sju:S

God NAtt!

I Hope That You Can See Me!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0