Hemma

Ja då var man hemma..

Etfer So:n vare lunch å sen språkval..Sen matte men då såg vi nån film om barn i Bolivia å sen vare bild. På bilden klippte vi ut bilder från skolkatalogen å mixade med dom.

Agness kan inte hålla tyst.. Okej om hon vill prata men AGNES DU BEHÖVER INTE SKRIKA!!!!!!

Det blev jävligt piinsamt på lunchen och under So:n

Sen efter skolan så sa hon att jag skulle gå å kolla på ett skåp så gick å kollade å där stod de ett nummer . Trodde först de var hennes men när jag kollade ordentligt så såg jah att de var mitt nummer!!!!!
Gissa om jag fick damp!
Typ skrek å sen dampade jag lite på agnes för de avr hon som hade skrivit de..
Sen när hon sa vems skåp de var blev jag skit arg.. Gick till bussen å då ringde agness å sa att hon hade skrivit på fel skåp så då blev de inte lika pinsamt..



Can't You See It Baby
You've Got Me
Goin' Crazy<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0