Film

På morronen hade vi svenska då fick vi en uppgift som vi skulle göra ute. De var skönt attt sitta ute på läktarn i solen:D

Sen hade vi aktiv engelska då gick vi genom stan. Sen vare No och då var våran jäääte snälla lärare så snäll så vi fick göra glass:D:D:D
Det var jätte gott men jag fick ont i magen :S

Sen avre lunch å efter de skulle vi se film. Jag,Åström och Sara såg på Simpsons the movie XD
Det blev tråkigare än jag trodde.. Vissa som skulle vara där kom aldrig:/

Vi slutade typ lite efter 1 å då skjusade hon hem mig:)
Då vare massa militärar på vägen. Haha dom tältade idag, så inatt ska vi dit å skrämma dom:D
Sen vare massa som vinka. Jag sa hej till några andra men dom drog värsta dissen..

Kom hem å satte mig ute i solen, sen åt jag glass:P

Nu har jag precis ätit middag och sett "What Happens In Veagas" Den var bra:)

I Love You.. 3 Simple Words,But They´re So Hard To Say..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0