Coop

Ja.. på morronen hade vi no lekte med nån gegga å sen svenska... JAg och Agness har ju krig å de gick väll sådär.. SKulle stoppa henne snr i ens skåp men stoppade fel :/
HAha, Nu glor folk lite små konstigt på henne:P

Sen vare so:'(

Fick sluta tidigare för att gå till coop å jobba.. De var jobbigt, vi fick lasta upp varor. Åsså såg vi nå snyggingar så vi gömde oss bakom vagnen vi körde åsså körde vi in i nå grejs:S

Sen vare hem å äta sen skynda på träninge, men var itne med  för jag avr så jäävla trött. så kollade bara å lekte lite med Anna;)
Ssen hem å mamma hade köpt glaassssssss åt mig<3<3<3
Sen in i duschen å nu sitter jag å pratar lite med Agness<3

What´s Hurts Me The Most Is That Your So Close But I Still Can´t Have You<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0