brännboll

Idag hade vi först matte å då spelade vi bara kort. Jag ägde ut alla stooort!!!!
Sen musik å då kom de massa lärare from olika länder så min musiklärare gjorde till sig jätte mkt. Dom filmade oss..
Sen vare so, men jag å viccan gick på elevråd ist. Å sen sprang vi runt å sökte masssa folk.
Sen vare språkval å då gjorde vi en utvärdering å sen spelade vi brännboll mot tyskagruppen.
Nelson slog å jag sprang.. Haha de blev frivarv varje gång:D
Sen när han skulle släppa salgträt å for de på Viccan. Så då for Ulrika med henne till vårdcentralen. Jag å Agness hämtade hennes grejjer å sen gick vi dit. Hon överlevde utan några större skador:P
Sen gick jag till Park å tog syrrans skolbuss hem. Satte mg vid datorn typ.. Å sen har jag suttit ute å soolat:D

Nu ska jag laga mat å sen får jag se vad som händer..

Can´t U See Me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0