Baseball

Skola idag åsså... Tänkte först stanna hemma för hade svin ont i huvet imorse, men åkte till skolan iaf å bad pappa komma med panodiler till skolan.HAde först svenska läsning.. men jag hade bättre saker för mig att göraXD
Satt i fönstret å kollade när "Han" hade idott:P
sen hade vi aktivengelska. vi gick till Dollar Store å tbx.. Sen No,Lunch, Å idrott.Vi körde baseball då.. fy fan vad kul de va!:D

Sen satt jag med viccan i korridoren ett tag å sen tog jag bussen hem..

Nu har jag precis ätit middag.. Nudelkopp och massa melon:D
Är ensam hemma så de var de enda jag orkade göraXD

Nu ska jag se tv, sen ut å springa å sen blire väll att prata med alla sociiala människor:P

You´re The Air That I´m Breathing<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0