Aj

Pappa och Marita föder upp katter av raserna Perser och Exotics, och till helgen sak dom på kattutställning..
Nu har pappa köpt en bondkatt som han åsså ska ställa ut. Dom andra katterna burkar vara lätta att tvätta men inte lilla alva. Nu har jag rivmärker överallt... Det gör svin ont.
Hon bet mig ett par gånger åsså..
Hemsidan till våra katter är: www.peachs.has.it

Nu har jag sett lite tv å nu ska jag träna lite på spanska läxan å sen blire väll att sova så jag orkar upp imorron..Har gjort ett litet schema så jag kmr igång med att äta frukost och att fara ut å springa/cyklar minst en gång om dagen..

Hoppas alla har en bra kväll :)


Every Breath You Take, Every Move U Make,Every Bond U Break;Every Step U Take, I´ll Be Watching U<3


Kommentarer
Postat av: Jen

helt okej måste jag väl säga då, trots att de är måndag och seg dag =/

2008-05-19 @ 22:29:56
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Jen

ja visst va de :)

2008-05-20 @ 15:23:35
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0