Torsdag Och Fredag

Åh, vi hade så himla roligt i torsdags jag, juliaX2 och Agnes.
Vi satt utanför Hk:n Och typ skrattade å höll på åsså var 8:orna där å började typ härma oss å då fick vi typ skrattattacker, sen kastade dom en sko på oss..
Vi öppnade dörren å kollade in å då sa en lärare: Spanar ni på nån?
Vi ba: Jo
Å då började hon fråga vem vi spanade på och hon kollade runt i rummet vemd e kunde vara...
Sen Kom "Han" å jag började typ rodna, vi stod och pratade med Camilla ett tag och sen kom "Han" igen...
Alla skarattade åt mig för att jag rodnade  :S


Idag skulle vi göra nå volter på en trampet eller vad de nu heter och jag blev jätte stolt över mig själv för jag klarade att komma upp och över plinten  :):):)
Sen gjorde jag nå konstigt så hamnade typ sett och slog läppen i knät så de började blöda.. Då sa lasse (Gympa läraren) att de inte var nån fara de enda problemet var bara att jag inte skulle kunna hångla på ett tag..
Sen drog jag å Linn på Dollar Store XD

Du Är Söt När Du Ler <3<3<3

Nu ska jag ut med vovven Puss Och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0