Woow

Vilken kväll :) 
Möte Åström,Carro,Viccan och Becca på stan vid åtta.. Kollade runt, sen skulle vi åka karuseller:P
Vi började med Break-dance. Och gissa vem jag såg medans vi väntade på att den skulle starta!! Jo Han:)
Haha typ skrek rakt ut, har ju inte sett han sen skolavslutningen:)
Sen åkte Jag och Carro typ vrldens läskigaste karusell, men tog for runt och upp och ner, Och gissa vad?Han satt typ brevis oss då:D  Tror ni jag blev nå glad!!:D
Haha jag å carro typ skrev som psyk så han trodde nog vi var dum i huvudet:P
Sen åkte vi nån spindelgrej, då vare nån turk som jobbade där som flörta med Carro!! Han tog henne mellan benen 2 ggr!!!!!!!!! Jävla äckel.
Hon fick iaf åka gratis(A)
Sen typ försvann han :(
Jag skulle åka en karusell me min kusin men han vågade inteXD
Sen gick vi å kollade på Idol-Ola :)
Hade jätte bra platser, träffade min kusin. Hon var skit full, haha men söt var hon då hon prata på och kramdes å fotade:)
Sen kom de nå snygga killar å typ lite diskret stötte på oss:P En av dom hade jävligt snygg röv, han typ tryckte den mot min:S
Haha vi höll typ på garva ihjäl oss.
Sen skulle Ola Ge autografer, jag stod precis där mot stängslet. Faan vad ont de gjorde, alla typ presssa, orkade inte vänta på autograf så pressade mig ut:P Men massa hjälp från Carro som typ putta ut mig:P
Sen cyklade vi hem, nu sitter vi å ser en film, och äter glass:D

Nu Är Du Tbx I Mitt Huvud, Är Det Nån Ide Att Ha Dig Där Eller Ska Jag Försöka Glömma Dig Igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0