Utställning

Ja, igår somnade jag på soffan men de var tur att linda kom å väckte mig. Fick skynda mig att tvätta hunden å packa å allt. Gick å la mig vid elva..

Idag vaknade jag kvart i 4, Packade de sista, fixa med kläderna, fixa håret, var ut med vovvarna,gav dom mat.Sen for vi iväg:) Både jag å Linda var faktiskt pigga å glada på morronen. Jga satt å roade mig med att titta å GPS:en och posade mot alla såna där kameror :P
De blev ganska stressigt, när vi kom fram fick jag ta hunden + vaccinationen och springa till vetrinärkontrollen, sen springa in till ringen, men då hade dom bajsat till de, så dom ropade först inte upp mig. Men de fixade sig.
Men ja, domaren gillade inte perrosar så vi fick en 2:a. Förra helgen fick hon en 1:a
Men de skiljer sig väääldigt mkt från domare till domare.
Kändes onödigt att ha åkt typ 40 mil för att vara i ringen 2 min.
Vi gick och kollade runt lite,pratade med massa trevligt folk :)
Sen käkade vi å sen for vi hem, de regna ganska mkt då. Men när vi hade åkt ett tag blev de sviin varmt.Karro fick typ värmeslag, så vi fick stanna många gånger å hälla vatten på henne å så.
Sen la jag en sån där vattenhandduk på henne.
Vi var typ hemma vid 5.
Åt middag å sen var jag så trött så typ låg i soffan, sen gick vi ut å spela lite fotboll ;)

Vi tog mycke bilder, men dom är inte inladdade på datorn än,men ska väll lägga ut nån här sen.

Nu ska jag se film:)


Puss och Kram!:)

You Are Still In My Dreams..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0