Uppvisning

Jo, idag vare uppvisning. Vi var där vid 10, körde några vändor. Jag blev förvånad över hur bra det gick :)

Sen for vi på några affärer, socialträna hunden lite.
Sen for vi hem, det var varmt som fan, men sköönt :D

Hjälpte pappa med massa saker. Åsså hann jag med att bråka med Marita åsså. Blev väldigt irriterad.. Ajja..

For ut på klubben lite och tränade , sen blev de att åka och bada med vovvarna :D
Kallt vare i vattnet men kul, min hund hoppade ner först. Fast dom är vattenhundar så gillar dom inte vatten :S

Sen vid tio åt vi mat. Grillat och potatisgratäng:)
Nu har jag precis gett hundarna mat å ska ta en dusch å sen se en film.
Puss och Kram!


I Cant Get Over You....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0