Trött

Japp, nu börjar jag bli trött.. Klockan är ju bara halv elva.

Har iaf valt vad jag ska ha på mig på utställningen imorron. De blir ett par kapribyxor i jeanstyg från Jc, ett vitt linne från H&M, en svart kofta från Gina Tricot, Ballerinaskor, vet faktiskt inte vart dom är köpta..
Åsså blir de eventuellt ett bälte till.

Skulle behöva börja packa för varje utställning så är de alltid nånting som jag glömmer. Bäst jag skriver en packlista.

Den där gubben som skulle kolla på bilen kkommer nog snart. Pappa ringde å va helt glad för de här kanske skulle vara den första bilen jag sålde!
Pappa typ lever för bilarna, han köper och säljer hela tiden.
Idag äre nog en vit bil som ska säljas, vette fan va  de är för marke :X

Har varit ute å cyklat med Karro åsså har jag vattnat blommorna ute. Nu ska jag packa, äta lunch,s e tv.. Kanske somnar lite då :)

Sen blir att tvätta hunden, det lär väll ta minst en timma.. Ska ringa syrran åsså, Har iaf kommit ihåg att dra ut kartorna + att vi har fått låna en GPS :)

Nån som har nå lunch ideer'`??
De har iaf inte jag..

When Are The Pain Going Away?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0