Träning

Träningen gick jätte dåligt idag. Vill strypa hunden, hon lyssnade inte alls på vad jag sa.
Andra hunden lyssnade, men hon ville hellre köra freestyle än agility å tredje hunden är ju trög, men idag blev jag förvånad över hur bra hon var:)

Sen for vi in till stan å käka på en kinarestaurang, gott:)

Det är Ju Boden Alive typ hela veckan, idag vare kvällsöppet på alla äffärer så gick runt å kollade, träffa massa roliga folk:) Och mindre rolioga folk..
Sen blev jag ¨å Linn typ knäppa på vägen hem:P

Vi träffa en militär som satt å rökte linn ba: vill du ha blommor av mig?
Men de ville han inte, då blev hon sur å kasta dom på marken å stmpa på dom.
När vi gick hem typ sjöng vi heela vägen sen la vi oss typ i diket å dampa:P

Nu sitter jag å pratar me Åström på msn.. försöker bestämma när vi ska mötas på fredag.De blir nog kring sju.
klockan tio har ju Idol-ola sin konsert:) Får väll se om vi ser hela, haha de gör vi nog :P


Ha de bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0