Stan med Bäst viccan

Nu har jag precis kommit hem. for till stan med Viccan typ vid 12. Var på alla affärerfika å spana å killar:P
Hitta måånga snyggingarr:)
Sen fick vi tråkigt så vi for till vittjärv å skulle hälsa på en men han var inte hemma.. Visste ni att avloppsrören i vittjärv inte funkar? De stinker där:P Men de kanske beror på rabiesAnkan som bor där, som har löss å massa shieeet..
Sen tog vi bussen till stan. Gick till frisyr ateljen å kolla på Agness, hon hade klippt å färgat. SuperSnyggt blev de:D
Gick å köpte glass, sen hitta vi typ snyggaste pojken nr ETT!!
Haha, men han sprang iväg:P

Sen åkte vi hem.. Hjäplte mamma å mats att flytta en bil, sen for vi på  stan å käka. Sen for vi å köpte glass :D
Nyttig man varit idag då*:P

Men när jag kommer till pappa ska jag  börja springa varje dag + cykla med hundarna..
Ska tävlde 12-13 Juli så måste träna stenhårt*:P

Är lite sur nu för jag ville gå på bio å se SATC men så blev de inte:/

Viccan,Bilder är inte tagen idagGammal bild på V:)

Kommentarer
Postat av: kommer du ihåg mig ? xb

OMG - VARS FN HAR DU HITTAT DEN DÄR BILDEN? XD

2008-06-23 @ 22:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0