Soooommarlov:D

Wieee, nu äre sommarlov:):):)

Har haft typ världens bästa dag!!:D

Var lite pinsamt på morronen, menmen,
Jag å Viccan gick upp på scen å hämta pris,s en samlades alla i klassrummet, Jag å Sara satt ute å vänta på pappa. Han skjusa hem oss, Vi for hem till mig,Sola,Gunga,Försökte köra cross, åt, sen kom grannpojkarna ut så då gick vi typ å dregla:P
Sen fixa vi oss, åsså kom Åström å Carro, vi gunga,grilla åsså skulle vi gå till nån sjö å bada, vi gick typ 2km men kom intee fram så vi vände.. Haha vi hade så jävla kul typ låg mitt på vägen å as garva:P
När vi kom tbx till mig bytte vi om åsså gick vi ner till fotbollsplanen för där vare vattenspridare:)
Vi sprang igen dom å hade svin kul :D
Sen gick vi in torka oss å satt vi datan..

Nu åkte dom hem :/

Ajja, orkar inte skriva nå mer.. Hoppas alla har haft lika kul kväll som jag :) Puss

I´m Not Over You...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0