Lista


någon som :

någon som förstår dig: Julia Åström, många mer
någon som du saknar: Eliina
något som du längtar efter: Söndag
någon som du hatar: En

vem:
vem kramade dig senast: Linda
vem pussade dig senast: Vet inte
vem ringde dig senast:Camilla
vem ringde du senast: Åström
vem var hemma hos dig senast: Sara,Carro och Åström
vem var du hemma hos senast: William

har du:
har du några kärleksproblem: mjoo
har du ätit något idag:joo
har du pratat med någon idag: jo, måånga
har du gråtit idag:
har du skrattat idag: jo

jag:

är singel: aa
är rädd för att bli övergiven: rätt så
svär ofta: aa
sjunger i duschen: haha joo
är en morgonperson : nja..
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: nae
är kär i kärleken: jo
skrattar åt mina egna skämt: haha ja
vill ha barn: säkert
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis:jo

har du:
piercingar: öronen bara
syskon: syster
pojk/flickvän: nej
jobb: Ibland pensionatet.
för många vänner: Kan man ha för många?
rymt hemifrån: joo
färgat håret: aa
bra självförtroende: nja
sagt "jag älskar dig" till någon: aa
gjort något olagligt: ja
somnat i skolan: nae
ett ben: har hela kroppen full med ben
Tappat bort mig i min hemstad: a
sett en fallande stjärna och önskat mig något: japp
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: flera ggr
smugit ut utan lov: flera ggr
ljugit om var jag är för mina föräldrar : aa
en hemlighet som ingen vet : aa
varit på en blind date:
sovit en hel dag: aaaa
somnat gråtande: japp

brukar du:

titta dej själv i spegeln:joo
ha ångest: ibland
drömma mardrömmar: nae
klä dig i svart: ibland
hata folk: jaa
lita på folk: vissa

sista person:

sista personen som sov i din säng: vet inte
fick dig att gråta: Ankan
du delade en dricka med:
Linn
skrek på dig:Syster
du fick sms från: andré


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0