Home Alone

Halloj:)

Igår funkade inte internet så då kunde jag inte blogga :/

Är ensam hemma nu, å de kommer jag att vara till på Onsdag. Pappa och Marita är i Oslo och emma är hos farmor, Marcus vet jag faktiskt inte vart han är..

Nu har jag precis duschat, ligger i sängen med en stoor godis påse och en cola:D


I morron kommer det massa gubbar som ska fixa klart på gården. åsså kmr de nån som ska köpa en bil, så då ska jag "leka" bilförsäljare åt pappa för de kan ju inte han göra imorro. Åsså ska jag städa hela huset,Vattna alla blommor ute, Fixa vovvens päls,packa, cykla med alla vovvar, duscha dom, duscha själv, Fixa med veden. Det är säkert nånting annat också som jag ahr glömt..

Måste komma ihåg att dra ut nå kartor från hitta.se också. Ska ju på hundutställning på söndag.. Vi måste åka senast halv 5 hemifrån :S

Men får väll äta frukost och sminka mig i bilen elr nått...

Ajja, nu ska jag se en film :)

Puss och Kram

Thought I Couldnt Live Without You...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0