Gangsthers

Ja, idag avr hela klassen gansters.. Vi hade ju brännbollsturnering å kul vare;)
Första matchen vann vi med 74-16 :D
Sen andra matchen förlorade vi med 66-65
De var ganska surt :/

Haha jag å Carro var jävligt speedade idag..Och som vanligt så blev de pinsamt till slut. Carro sa lite saker till en viss person:P
Ajja.. Jag ska ge igen;)

Åström hade hängslen på sina byxor så att dom inte skulle fara ner när hon sprang:P
Åsså när hon skulle på toa så stod jag å Jenka utanför å väntade på henne. Åsså efter typ 30 sek så kommer hon ut å ba: LINA,hur får man lös hängslerna???
HAhah fyfan vad vi skratta..:)

Sen såg vi finalen åsså sen åkte jag hem.. For på dollar store å nu har jag hjäplt mamma att packa för om 9 timmar drar hon till Kroatien med Mats,moster,Peder å William:)
Är ganska sur för att jag inte får följa, men vill ju inte missa skolavslutningen heller;)

Kom på idag att jag borde säga en sak till en kille, fast har bara inte kommit på hur jag ska säga det än:P
Men snart så...

Ja, de var väll min dag:P

Cause U Know I Would Walk A Thousand Miles If I Could Just See U Tonight...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0