BodenArenan Och Tivoli

Vaknade vid tio, åt frukost å gjorde mig iordning, for in till stan. Mötte Viccan vi kollade in bodenarenan:)
Den var stoor.. Sen gick vi in till stan. Ajaj i mina fötter;/ Fick massssa skavsår av  dom nya skorna..
Vi käka på frasses sen gick vi till kvarnängen å titta på militärerna, dom sköt med kanonerna å faan vad rädda vi blev:P
Sen gick vi till tivolit  å mötte Åström, vi åkte Alibaba och Virvelvinden.. Haha Åström träffade en snygging som hon dregla lite över;)
Sen gick vi å köpte sockervadd:D

Sen for alla hem, jag gick elljusspåret med vovvarna åsså var jag ute å tränade dom lite..
Sen körde jag cross, men den hade Cp Damp så ställde undan den..

Nu ahr jag ätit middag. Är Ju HomeAlone:D

If I Could Turn Back Time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0