Äntligen

Äntligen har solen kommit igen :)  De har varit jätte varmt här idag.
På förmiddan  var jag på tivolet med William, vi åkte massa karuseller, Träffade åsså Högberg och Foppa:P
Sen for vi på rönnbäcks, och sen hem. Åt glass:)
Sen ahr jag å Linn spelat badminton typ heela dan.

Nu väntar jag på middan, vet inte riktigt vad de blir.

Just ja, Idag var pappa på utställning med hunden och dom kom 2:a av 20st!:)
Gissa om jag blev chockad när jag hörde det, men klart att jag har snyggast hund:)
Karro är ju egentligen min, men  pappa äger henne lite åsså, för annars blire massa pappersarbeten om vi ska para henne.
Gammal bild på Karro :)



Ikväll blire nog att ta de lungt, var uppr jätte sent igår å vaknade vid 10 för de var hur varmt som helst där jag sov!! :S



Somehow I Can't Forget You....

Kommentarer
Postat av: milli ^^

haha xD jag trodde du menade carro karlsson före jag läste allt .. jag hade lite svårt att tyda bilden ;D hahha

2008-07-02 @ 17:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0