Viccans Liv Del1

Eftersom att Viccan var så söt å skrev massa inlägg om mig i går så tänkte jag skriva om henne nu:)

Viccans Dag:  Först så vaknade gon, sen for hon till björknes badet med familjen (Och hon fick tilloch med färg:))
Efter det så for hon hem, käkade lite (Undra vad?) Klippte thea,hennes hunds, tassar. Och fixade lite annat på henne till världs utställningen som är i helgen i Stockholm. Sen hade hon tränins (Fotboll skulle jag väll tro)Sen åkte hon hem duschade. Nu sitter hon vid datorn och skriver exakt vad hon vill ha med sig till stockholm. och sen ska hon packa sen blire att äta kräftor vid tv:n :)

Ja, det var Viccans dag, Mer uppdateringar och info om henne kommer senare:)
Och är de nå spec ni undrar om henne så är det bara att mejla mig på: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Maria

aa inte alls snyggt.

2008-07-01 @ 20:29:51
URL: http://w3sterd4hl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0