Sorry

Är verkligen inte på så bra humör idag.. Vet inte riktigt hur jag känner mig.. Men typ Ledsen..
Vet inte riktigt hur jag ska skriva så att ni förstår utan att skriva för mkt.
Men jag å en kille smsade lite, en vääldigt snygg kille ;)
Haha iaf, han skrev väldigt söta saker heela tiden, typ charmtroll AB :P
började gilla han lite, vi smsade mer. Å sa att vi skulle träffas när jag kom hem från Sthlm.
Skulle gärna skriva allt gulligt han har sagt, men orkar inte...
igår så bestämde vi att vi skulle ses på lördag, sen pratade vi lite om annat.
Helt plötsligt säger att att han inte tror att de kmr bli vi
jag ba vadådå?
Han ba: de känns inte så åsså brukar jag inte ha förhållanden med 94or, sorry, hoppas du inte blev lessen.

Fatta arg jag blev, asså jag är ju inte arg för att han tror att de inte kmr bli vi. För om han inte gillar mig å så. Men tkr inte han hade varit tvungen att skriva alla dom där sakerna då..

Idag blir de stranden med Vican<3
hoppas att jag blir på bättre humör då :)

Puss

You Hade My Heart...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men gud vilken idiot! Du är verkligen värd bättre<3

2008-07-29 @ 22:11:52
Postat av: anna

Han är inte värd dig<3

2008-07-29 @ 22:12:29
Postat av: Maaaja

Vilken jävla bög!

2008-07-29 @ 22:13:17
Postat av: Emil

Taskigt, men kom tebax till Sthlm å va med mig igen. Saknar dig jätte mkt<3

2008-07-29 @ 22:14:17
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: Frida

sånna som honom är inte värt att ödsla energi på.. det finns en prins där ute för dig med :)

2008-08-03 @ 10:30:23
URL: http://nosunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0