Träning och Bio

Shiet vad kul de var idag!:)

Först skjusade pappa ut mig till klubben för lite agility träning.Det gick ganska dåkigt menmen, sen for jag till maam, sminkade mig å fixade håret.Gick in till stan å mötte Agness:)

Vi gick å käkade på frasses.Vi gick å satte oss på en bänk å pratade å hade skit kul :)
Kom MASSA snygga killar!!!!!
 sen gick vi till Coop handlade dricka å tandkräm:P då kom julia, vi följde henne å käka, sen drog vi DISSEN, men de gick väll sådär:P

Sen gick vi å bokade bio biljetter. Vi gick å öppnade nån dricka, korken flög jävligt lång, höll nästan på att träffa en barnvagn:S
Efter de gick vi å köpte godis å sen gick vi in å såg filmen.
Haha vad kul de var. Jag å Agness kollade in pojkar;)
Satt en brevid mig, han var snygg i mörkret men inte i ljus:P

Satt åsså nå killar raden nedanför oss, vi vinkade till dom. Haha dom trodde nog vi var dum i huvvet.
Agness satt å gjorde roliga ljus hela tiden å Julia tyckte de var pinsamt:P

Filmen var bra å de var 2 snyggingar!!!! Dom var jävligt heta.
haha jag å Agness ba: ooo, varje gång vi sg dom :P

Haha de var Narnia vi såg:)
Trodde den skulle vara jätte dålig, men den var bra:)

Laddar in bilder imorron, mest troligt blir de doktor å sen åka å shoppa, men får se hur de blir med tid.
Nu ska jag sova.

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0