Stranden

Idag blev det stranden med Viccan,Åström,Carro och Petra:)
Var faktiskt riktigt kul. Jätte mkt folk å masssssor med heetingar:)

Haha vi träffade en lärares ungar dom började typ vara med oss, åsså grävde dom ner Carro i sanden. Haha satte på Petra ;)
Massa millitärer åsså som låg super nära mig, haha gick å la mig på Åströms plats när jag var själv :P Lite feg är man jue;)

Efteråt for jag å handla lite grejs till imorron..
Ska ju grilla med massa snyggingar. Nån annan snygging som känner att dom vill följa? :)
Ring isf!

Nu ska jag bara ta de lungt å sånt:)

Kanske laddar upp bilder från idag senare, haha troligen inte men :P
Slänger iaf upp en bild som jag tog på sommarkrysset i lördags:)
 jacob i Neverstore är Så snygg<3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0