Sjukhuset

Förlåt att jag inte har bloggat idag men först när jag vaknade så måste jag svin dåligt, sen under dan  så fick jag så ont i handen så jag höll på att spy,grinade riktigt av smärta:S

Låg bara vid tvn hela dan, för de var allt jag orkade göra. Vid elva tyckte mamma vi skulle ringa vårdcentralen, men dom hade stängt så vi ringde akuten å dom tyckte vi skulle komma dit. Så vi åkte iväg.
I väntrummet träffade jag Karina, hennes son hade brutit 2 fingrar:/
Satt typ å vänta ganska länge, sen fick vi gå in i ett rum å träffa en doktor. Hon kollade på handen å så och kunde inte komma på vad som var fel. Så då blev de att rönka handen.
Men hon kunde fortarande inte se nått fel. Så jag fick 2 panodil,hon lindade handen och om de inte har gått över till imorron ska vi boka tid hos nån doktor.
Efteråt for jag och mamma på statiol och käka för vi höll på att hungra ihjäl.

Nu blire att sova för vid 8 ska vi åka till pappa.

Hej då :)

Kommentarer
Postat av: Johan

Hoppas du blir bättre=)

2008-07-07 @ 03:10:02
URL: http://crazyek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0