Läkare?

Nu jag jag kommit hem.

Började med att gå runt på stan, hittade bara lite smink på stan, inga kläder:/

Sen for vi då till sjukhuset.
Fick berätta för läkaren om allt åsså kände han lite å sånt.
Frågade om jag hade ramlat,jobbat hårt eller druckit dagen innan de hände, men nae. inget av det.
Så tog han nån sticksak å kollade.å då visade de sig att jag har försämrad kännsel i höger handen. Konstigt!
Haha meen de tog en timma innan han kom på det*!!!!!

Så nu ska jag äta medicin i 2 veckor å se om de blir bättre, hoppas de:)

Nu ska jag snabbt äta  å sen dra ut på klubben.

See ya! :)

Kommentarer
Postat av: agnes

HAAH jag antar att du tog bort foundationen innan du for till doktorn? ^^

2008-07-09 @ 17:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0