Info Om Viccan

Här kommer lite info om viccan :)

Hon bor i ett hus i trångfors, med sin mamma,pappa och syster. Dom föder upp hundar, ehm.. just nu kmr jag inte ihåg rasen. Hon ´tränar fotboll och handboll, det har hon gjort typ heeela livet:p
Hennes pappa var svin bra i fotboll, tror jag de var, Hon rider åsså på BRK.
Hon har en egen hund som heter Thea,som ska ställas på World Dog Show 2008:)
Också är hon även singel, vilket jag tkr är konstigt med tänke på hur söt,snäll och bäst hon är.
Men snart så, Nån som är intresserad?? Iså fall mejla mig: [email protected]
Hennes födelsedag är 3Juli.
Viccan gillar skolan(tror jag) och är väldigt duktig, speciellt i engelska, Tyska hatar hon.
Nånting som är otroligt bra med henne är att hon vågar säga precis vad hon tycker, men vet ändå när hon ska hålla tyst om saker. De är inte så att hon går runt och säger massa dumma saker till folk eller så.
Nu kom jag på det, dom har tibbar:)
Det finns så mkt mer att skriva om Viccan men jag orkar inte just nu:P
Men det är bara att mjela eller skriva en kommentar om ni undrar eller vill veta nått:)

Viccan du är bäst, tur att jag har dig<3

Kommentarer
Postat av: nicole

Hej! Rösta på vilken klänning som är finast i min blogg! =)

2008-07-01 @ 21:29:55
URL: http://nicolesandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0