Im home:)

Äntligen är man hemma:)

Börjar med att berätta om grönan. For dit vid typ 5,visade sig att vi var VIP gäster:P åkte massa saker, käka. sen skulle vi ju kolla på sommarkrysset, Satt på 4:e raden i mitten :)
Först vare några jag typ har hört3 ggr men dom var ganska bra. Sen E.M.D, Sååå snygga :)
Sen kom Neverstore:)  Han som sjunger är sååå heet <3:)
efteråt åkte jag å Linn massa andra saker, typ fritt fall haha jag skrev inge:D STOLT

Asså pallar typ inte skriva llt som hänt, men de har varit sjukt kul iaf!

imorron kanske de blir alder om de är bra väder:) Måste ju träffa alla snyggingar nu när man kommit hem :)<3

Nu ska jag käka, Puss<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej :) Kolla gärna in vår blogg. Bevaka den gärna med bloggkoll.com

2008-08-06 @ 20:43:22
URL: http://emdtour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0