HUndvakt

Idag avr jag hundvakt i skogså. Tur att vovvarna är välluppfostrade, jag har bara legat ute i solen heeeela dan. Dom var så dukiga:)

Grattis till Viccan som var på världsutställningen och faktiskt gick vidare en omgång, men åkte sen ut. Det var otroligt bra för att vara första storaa utställningen (omkring 6000 hundar) och dom är väll vana med 100 st!!

Bakade 2 pajer idag, men dom fick man ju inte äta, vid 6 for jag hem. Käka sen typ dog jag framför tv:n, var jävligt trött.
Nu har jag suttit å sett en film som jag inte vet vad den heter;P

Tänkte vara duktig å ladda upp nå bilder från idag :)

  Lekte lite med Aqua:)

  Cooooooola :D

  Jag fick väldigt tråkigt under dan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0