Home Sweet Home

Shiet vad trött jag är!!!
har nyss kommit hem. Skriver väll lite kort om dagen :)

Vaknade vid halv 7, gick spåret med hundarna,käkade fukost. Åkte till klubben.
Hjälpte till att fixa med priserna,plockade fram massa fika.
gick å anmälde hunden. Sen vare banvandring, jag å Aqua startade som nr 10.Vi gjorde ett perfekt lopp.nästan.. Efter däcket skulle jag byta till höger sida men hann inte så skulle göra plan B, det sket sig så Aqua  vände om i slalomen, det blev 5 fel (ett fel blir alltid 5 fel) Så det slutade med en 3:e plats:D
Jag är hur nöjd somhelst!!

Sen hjälpte jag till med tidtagning,hinderfixare,inropare åsånt,
Andra loppet gick lite dåligare, hamnade på 8:e plats.
Kan ju säga att de var nästan 30 stratande på båda banorna!
Fotade vääligt mkt under dagen, men Linn har kameran.

Efteråt for vi å köpte pizza och godis:D
Så nu ska jag lägga mig vid tv:n å äta godis.


Imorron blir det att gå upp en timma tidigare :S

Ha de bra!:)

Kommentarer
Postat av: vican,

grattis till placeringarna! =D båda idag och igår, mobilen har damp, har inga pengar kvar så kan inte sms ;/ fasten jag har gratis sms >.<' men snart så! du ser ju när jag kan sms igen xb KRAM <3

2008-07-13 @ 22:01:00
URL: http://victoriawestinericsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0