Hemma

Nu har pappa och Marita kommit hem med Karro :)
HOn har lite svårt att gå eftersom att hon bröt en klo i Sthlm, men de är ingen fara.

Hon var så himla gullig när hon såg mig, sprang (så fort hon kunde) fram till mig å började pussa mig. Nu har hon sprungit efter mig sen hon kom hem.

Imorron blire nog att sola om de är bra väder, kanske klippa ner Aqua och sen självklart träning :)

Just nu sitter jag och lyssnar på musik å är inne på msn.

Haha, vet inte vad de är med Agness och Viccan just nu, men dom tkr verkligen att jag ska skaffa mig en kille.
De står i ganska många blogginlägg nu om mig och killar. Sorry Agness och Viccan men I know What I Want..


You´re One In A Million

Kommentarer
Postat av: TINA DEN FINA

sv: lycka till :)

2008-07-08 @ 14:29:48
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0